Recenze: Zachráněno: Příběhy 12 koček, s očima

pro každou zachráněnou kočku, existuje příběh. Některé záchranné příběhy jsou okouzlující, inspirativní a radostné. Někteří vás nutí plakat o tom, co některé kočky musely odolat, než objeví svůj trvale domov, a jiní vás přimějí divit se serendipity, která je tak běžně součástí záchrany.

Dvanáct koček v zachránce, sbírka příběhů editovaných Janissem Garza, člověk za pozdním leskem návrháře a vydavatel blogu Shimmer Feline, pocházejí ze všech druhů pozadí. Jsou to knihovní kočky, bloggerové a tajné hvězdy. Jejich příběhy o záchraně skutečného života jsou vyprávěny v hlasech koček.

Je tu Ráma, černá kočka se srdcem Pantheru, která dostává podporu od Black Feline, která přišla dříve, a pomalu se učí záviset a stejně jako její lidé. Existuje rascal i jeho sourozenecká Rocco, nakonec byl součástí milující domácnosti poté, co ztratil svůj předchozí dům jednou, ale dvakrát, když se o ně jejich starší strážci nemohli starat. Stejně jako je tu Ryker, který sdílí příběh své záchrany z Rainbow Bridge a dává pozor na další kočky své osoby a poskytuje doporučení od sebe.

Příběhy se dotknou vašeho srdce. Přestože je jen dvanáct příběhů odlišných, jsou to také univerzální příběhy soucitu, péče i lásky. Když uspokojíte kočky, budete bezpochyby věřit o příběh své vlastní záchranné kočky. Tato kniha je poctou trvanlivosti záchranných koček a podobného dopisu těmto zvláštním kočkám.

Každý přispívající autor vybral záchranu, aby získal část příjmů z prodeje knihy. Chcete -li se podívat mnohem více o záchranách propagovaných přispěvateli, viz Shimmer Cat.

Dostal jsem kopii této knihy od editoru. Získání kopie zdarma neovlivnilo mou recenzi.

Ingrid King

Můžete také jako:
Recenze: Zachráněný svazek 2: The Healing Stories 12 Cats, s očima

Recenze: kočičí v okně a další příběhy koček, které se nám líbí

Recenze: Lola: Deník zachráněné kočičí od Dawn White

«7 důvodů, proč kočky udržovat uvnitř
maximální mírová míru šampion »

8 komentářů k recenzi: Zachráněno: Příběhy 12 koček, s očima

Arden Twining říká:

3. března 2015 ve 12:21

Chci jen oslovit komentář jakémukoli typu člověka, který přemýšlí o záchraně/přijetí kočičí, který je v těžké okolně: udělejte to! Zachránili jsme dvě kočky, které byly v tvrdých scénářích, stejně jako jsme byli tak potěšeni. Potenciální osvojitelé mohou váhat vybrat konkrétní kočky, protože se nezdají být přátelští. To je politováníhodné, protože to může naznačovat, že kočičí nikdy neobjeví domov. Kočičí linka, která byla zneužívána, zanedbávána nebo opuštěna a vyžadovala, aby online se semifinále online, obvykle choval staženým nebo defenzivním způsobem-tyto návyky však nemusí být nutně trvalé! Mějte prosím na paměti, že když jsou nebezpečí odstraněna, kočičí se bude moci uzdravit a objeví se jeho skutečná postava. Kočky jsou výjimečně odolné stvoření. Jsou schopni jít i pouto s lidmi, kteří jim ukazují péči.

Náš vážený Duncan zůstal sám v neobsazeném domě šest měsíců. Byl to čistokrevný Ragdoll, stejně jako každý jednotlivec, který je obeznámen s plemenem, ví, Ragdolls jsou přirozenými společníky a také je škodlivé nechat je na pokoji po delší dobu. Když jsme ho přijali, byl vyděšený. Nikdy nebyl mimo tento domov (kromě toho, že šel k veterináři) vzhledem k tomu, že byl kotě; Bylo mu šest, když jsme ho objali. Nerozuměl nic jiného a dobře, jak nám nerozuměl. První dva týdny v noci vytí, stejně jako před námi se skrýval. Chvěl se. Trvalo to trpělivost a poskytla mu velké množství prostoru a nechala ho pozorovat nás z místa, které se cítil bez rizika-stejně jako jsem zmínil trpělivost … nakonec však nejenže zotavil svou vtipnou, přátelskou, chatrnou, podmanivou osobnost , nakonec byl srdcem našeho domova.

Riley jsme přijali v září. Byl opuštěn a žil s kolonií divokých koček. Jeho postava přitahovala zájem záchranářů, ale trvalo měsíce, než ho chytil (byl přitahován k lidem, ale byl opatrný a vyděšený), takže musel venku strávit extrémně chladný zimu. Když byl uvězněn, byl vykastrovaný a veterinář mu otočil ucho, protože byl považován za divoký. Dáma, která ho uvězněla, ho vzala do domu za pěstování i za jeho stažené, defenzivní návyky, bylo zřejmé, že byl domácí kočkou, pravděpodobně jako kotě. Existuje několik teorií o tom, jak přesně se týkal venku: mohl být domácím mazlíčkem vysokoškolských stážistů, kteří ho přijali pro instituční rok, pak ho nechal jít, mazlíček domácnosti, který nemohl zaplatit za kastraci jako jako stejně jako wnull