Recenze knihy: „Dveře Merle: Lekce od freethinkingového psa“ od Teda Kerasote

Dnešní hodnocení knihy je o jedné z nejlepších knih pro psy, které jsem kdy četl, „Dveře Merle: Lekce od freethinkingu“ od Ted Kerasote. Věřím, že kočičí nadšenci budou mít v této knize potěšení stejně jako nadšenci pro psy – stejně jako v knize je také kočičí!

Knihy o psech jsou kdekoli – od porozumění a jejich tréninku až po příběhy o nich. Žádná jiná kniha však neposkytuje zvláštní směs toho, že je to jak dojemný příběh mezi domácím psem, stejně jako jeho člověkem, stejně jako zajímavé i dobře prozkoumané informace o tom, jak přesně si psi myslí, komunikují, a také s nimi komunikují a také s nimi komunikují, a také s nimi svět.

Příběh začíná, když se Merle, velký, načervenalý pes objeví z ničeho poblíž řeky San Juan, kde je Ted Kerasote, široce známý spisovatel přírody, na raftingu. Merle si vybere Teda jako svého člověka, stejně jako Ted vezme Merle House do Wyomingu. Proto začíná 13leté spojení postavené na této předběžné flexibilitě možnosti pro domácího psa i pro chlapa-možnost, která obohatila oba své životy v metodách, kterou si žádná z nich nemohla představit.

Co je v souladu, je příběh hlubokého i vyváženého vazby člověka a zvířete. Toto je spojení založené na rovnosti a flexibilitě – Kerasote nikdy předkládá Merle svým přáním, ale vždy ho používá volby. Dveře, pravé dveře pro psy, které Kerasote instaluje pro Merle, se stávají metaforou pro otevření zcela nové metody kontroly přesně toho, jak psi vidí svět. Ukazuje přesně to, jak psi, pokud poskytují šanci využít svou vrozenou inteligenci, mohou nakonec být zcela realizovanými bytostmi svými vlastními emocemi, zájmy i myšlenkami, spíše než věčná štěňata, do které se mnoho domácích psů změní.

Metafora dveří se rovněž vztahuje na to, co kniha skutečně je – jako příběh. Symbolizuje otevření plně milovat. Srdce dotyčný, vtipný, pohybující se i absorbující, vezme návštěvníka na třináctiletou cestu Merle a také Tedova vztahu. Pokud na konci cesty neplakáte, vaše srdce je vyrobeno z kamene. Bez ohledu na to, jak jsem si knihu mnohokrát zkontroloval, na konci stále pláču.

Kniha je plná fascinujících faktů o psech, od současné výzkumné studie o vlcích po popisu přesně toho, jak sdílení vedení se svým psem, spíše než s ním zacházet jako s svým podřízeným, může pomoci produkovat šťastnější i zdravější psí společníky. Je to potřeba zkontrolovat jakýkoli typ zvířecího nadšence – změní to metodu, kterou se podíváte přesně na to, jak zvířata interagují, a také prohloubí pouto s vlastním psí společníkem.

Ingrid King

Můžete také jako:
Recenze: Bit Book of Bob: Life Lessons from Streetwise Feline

Recenze produktu: Sureflap mikročip kočičí dveře

Recenze knih: vrtící příběhy od Tim Link

«Zhořkovací stres a úzkost u vašich mazlíčků
Jak přesunout náladu v okamžitém »

3 komentáře k recenzi knih: „Merle’s Door: Lessons of of Freethinking Dog“ od Teda Kerasote

Dawn Kairns, autor Maggie, pes, který změnil můj život, říká:

18. června 2009 v 10:03

Určitě je to rozhodnutí pro všechny-je ideální, že vysoká kvalita života je pro každé zvíře i pro osobu jiná. Souhlasím s tím, že všichni učiníme nejlepší rozhodnutí, které můžeme poskytnout každou zvláštní situaci. Bylo odstraněno, že všechna rozhodnutí Teda přišla z jeho hlubokého jako pro Merle, a přestože to pro mě mohlo být s mým zvířetem stejně dlouho, věřím, že mezi domácím mazlíčkem existuje úroveň komunikace rozhodnutí.

Odpověď

Ingrid říká:

18. června 2009 v 6:55

Souhlasím s tím, že „Merleovy dveře“, stejně jako „Marley i já“ jsou na dvou zcela odlišných úrovních. To neznamená, že jsem se nelíbilo v „Marley i já“, ale „Merleovy dveře“ jde mnohem hlouběji.

Je fascinující přesně, jak význam každého, když je „čas“ nechat zvíře, je jiný – to by mohlo být s největší pravděpodobností tématem celé samostatné diskuse. Jedná se o rozhodnutí pro každý majitel domácího mazlíčka a „kvalita života“ není vždy černá, stejně jako bílá a také se liší pro každé zvíře i pro každého člověka. To se zabývám ve vyšších detailech v „Buckleyho příběhu“. Nakonec se domnívám, že je to soukromé rozhodnutí, stejně jako jsem vždy cítil, že ti z nás, kteří mají rádi naše zvířata tolik (a to rozhodně platí pro Teda i Merle), učiní to nejlepší rozhodnutí, jaké můžeme poskytnout každému Zvláštní situace. Někdy ani lidé nejblíže k nám nemusí být schopni porozumět. Jak jste řekl, prahová hodnota každého je jiná.

Odpověď

17. června 2009 v 22:09

Také se mi tato kniha líbila a objevila ji jedna z nejlepších knih pro psy, které jsem kdy četl. Objevil jsem to mnohem hlouběji než Marlenull